16,2 oC 0 m/s 1011,2 hPa
 

 
 

Bezpieczne ciepło w Twoim domu
Zapraszamy wszystkich naszych Klientów oraz osoby zainteresowane ciepłem z miejskiej sieci ciepłowniczej do odwiedzenia naszej spółki przy ul. Budowlanych 7
w Grudziądzu.

Nasi pracownicy chętnie posłużą swoją radą i pomocą pozostając do Państwa dyspozycji codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.

Serdecznie zapraszamy!                                 KONTAKT

W siedzibie spółki przy ul. Budowlanych 7 w Grudziądzu otrzymają Państwo informacje
z zakresu:

przyłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej

  • uzgodnienia prawno-formalne - Dział Marketingu - II piętro,
  • uzgodnienia techniczne - Wydział Sieci - parter,
  • uzgodnienia inwestycyjne (Wydział Wykonawstwa Inwestycji i Remontów - parter, bud. warsztatowy), 

realizacji umów sprzedaży ciepła 

  • umowy o przyłączenie - Wydział Sieci - parter,
  • umowy o osuszanie, umowy sprzedaży ciepła - Dział Marketingu - II piętro,
  • obowiązującej Taryfy dla ciepła oraz rozliczeń za ciepło - Dział Marketingu - II piętro,
  • rozliczenia kasowego (Kasa - parter).

Jak, kiedy i gdzie można zmienić wielkość mocy zamówionej?

Do dnia 30 czerwca każdego roku przyjmowane są wnioski dotyczące zmiany wielkość mocy zamówionej. W tym celu należy złożyć pisemny wniosek podpisany przez Odbiorcę, będącym stroną Umowy sprzedaży ciepła do Działu Marketingu (II piętro) w siedzibie spółki od pn. - pt. w godz. 7.00-15.00. Wniosek można pobrać tutaj

Wnioskowana zmiana mocy następuje z dniem 1 października, roku w którym został złożony wniosek. Również od tego dnia zostaną naliczane opłaty od zmienionej wielkości mocy zamówionej.

Jak i gdzie zgłosić termin rozpoczęcia i zakończenia dostaw ciepła?

O terminie włączenia i wyłączenia dostaw ciepła decydują Państwo sami.

Pisemne wnioski o rozpoczęcie i zakończenie ogrzewania można przesyłać listownie, mailowo: pogotowie@system.opec.grudziadz.pl, faksem pod numerem 56 46 21 629 lub składać osobiście w Wydziale Sieci w siedzibie spółki przy ul. Budowlanych 7 od pn.- pt. w godz. 7.00-15.00

Dzwoniąc pod całodobowy bezpłatny numer 993 mogą Państwo kontaktować się w sprawie:

  • zgłoszeń awarii pracy węzłów i sieci ciepłowniczych,
  • zakłóceń oraz przerw w dostawie ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej,
  • wszelkich innych informacji i spraw, które mają miejsce poza godzinami urzędowania spółki.

Jednostki terenowe

Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji także w siedzibach spółki na terenie osiedli mieszkaniowych w dni powszednie, w godzinach od 7.00 do 15.00.

Rejon Północny
Jednostka terenowa Adres Dane kontaktowe
Mistrz Rejonu Północnego ul. Armii Krajowej 30 56 45 06 208
Siedziba Tarpno ul. Armii Krajowej 30 56 45 06 209
Siedziba Śródmieście ul. Królewska 6 56 46 23 931
Rejon Południowy
Jednostka terenowa Adres Dane kontaktowe
Mistrz Rejonu Południowego ul. Budowlanych 7 56 45 06 205
OM Lotnisko ul. Nauczycielska 10F 56 46 38 475
OM Kopernika ul. Kalinkowa 56 56 45 06 212
OM Strzemięcin ul. Śniadeckich 58A 56 45 06 218
OM Rządz ul. Mastalerza 56 45 06 219
OM Mniszek ul. Olchowa 56 46 51 815